نشست خبری رویدادهای «پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و چهارمین دوره رویداد سیکاپ» با حضور دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ و مسئول برگزاری رویداد سیکاپ روز سه شنبه ۱۶ آذر برگزار شد.

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست یاسر قرائی، دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ گفت: در این رویداد با طراحی بخش‌های مختلف به دنبال استعدادیابی کودکان و نوجوانان به جای حالت تستی و چهارگزینه‌ای، بصورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی-حرکتی، شناختی-فکری، روحی-روانی، هیجانی-عاطفی و ارتباطی-اجتماعی هستیم.

او افزود: هدف ما این است تا والدین دانش آموزان با حضور در این رویداد، استعدادهای فرزند خود را بیشتر شناخته و مسیر خوبی را برای آینده آنان طراحی کنند.

قرائی گفت: چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ اینبار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین‌المللی برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین دوره رویداد سیکاپ ادامه داد: به دلیل این همزمانی، بخش‌های جدیدی از جمله بخش نمایشگاهی برای معرفی نوآوری‌ها و محصولات تولید شده توسط دانش آموزان، بخش معرفی مربیان و معلمان برتر (در پویش #من_تو_ما_اصولی_آموزش_میدهیم ) و نیز بخش کارگاهی برای مدیران مدارس و مراکز آموزشی به این رویداد اضافه شده است.

قرائی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره از رویداد تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ می‌توانند به سایت inotexicup.inotex.com مراجعه یا با دبیرخانه این رویداد با شماره ۷۷۲۰۰۴۵۶-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.