اکو سیستم نوآوری، زیر یک سقف

اینوتکس در حالی دوازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از 40 هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.
ما در حال شکل‌ دهی به بزرگترين گردهمایی شركت‌هاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا هستیم. توانمندسازى كارآفرينان از طريق ارائه موفقیت‌هایشان، تامين منابع مالى، پيدا كردن مسير مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى اين رویداد است.

خاطرنشان می سازد که پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف از بخش خصوصی، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی نمایشگاه هستند..

راه های دسترسی

بخش حضوری:
1. میدان نوبنیاد، بزرگراه بابایی، آزادراه تهران ـ‌ پردیس، خروجی اول بعد از عوارضی اصلی، بعد از دانشگاه آزاد پردیس، پارک فناوری پردیس
2. چهارراه تهرانپارس، اتوبان شهید یاسینی، آزادراه تهران ـ‌ پردیس، خروجی اول بعد از عوارضی اصلی ـ بعد از دانشگاه آزاد پردیس ـ پارک فناوری پردیس

بخش مجازی:
سایت اینوتکسیکاپ به آدرس www.inotexicup.ir

زمان

28 لغایت 29 آذرماه ۱۴۰2

بــرنـــامـــه زمـــانـــی